KOMUNIKAT W SPRAWIE UDZIAŁU UCZNIÓW KLASY TRZECIEJ W BADANIU DIAGNOSTYCZNYM W DNIACH: 13, 14 i 15 listopada 2012r. |
poniedziałek, 08 października 2012 19:47 |
Uprzejmie informuję, iż Centralna Komisja Egzaminacyjna oraz Okręgowe Komisje Egzaminacyjne (w tym OKE w Łomży) we współpracy z Instytutem Badań Edukacyjnych, przygotowały próbne badanie diagnozujące wiadomości i umiejętności uczniów klas trzecich, do którego przystąpi tutejsze gimnazjum w dniach 13, 14 i 15 listopada 2012r. (wtorek, środa, czwartek). Badanie będzie sprawdzało opanowanie wymagań określonych w podstawie programowej kształcenia ogólnego, wprowadzonej od 2009 roku i będzie polegało na rozwiązaniu zadań z poszczególnych arkuszy w warunkach zbliżonych do egzaminacyjnych, z uwzględnieniem przeprowadzania poszczególnych części badania diagnostycznego w ciągu trzech kolejnych dni według poniższego harmonogramu:
*dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi czas pracy z arkuszem może zostać wydłużony o 20 minut ** dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi czas pracy z arkuszem może zostać wydłużony o 45 minut *** dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi czas pracy z arkuszem może zostać wydłużony o 30 minut
W związku z powyższym przeprowadzenie badania w dniach: 13, 14 i 15 listopada 2012 r. spowoduje zmianę organizacji pracy szkoły, która zostanie podana w odrębnym komunikacie na tydzień przed diagnozą. Zachęcam Gimnazjalistów do zapoznania się z „Informacjami dla ucznia dotyczącymi przebiegu egzaminu 2013” zamieszczonymi w „Procedurach organizowania i przeprowadzania egzaminu w klasie trzeciej gimnazjum” na stronie internetowej OKE Łomża www.oke.lomza.pl, doskonalenia swoich wiadomości i umiejętności poprzez rozwiązywanie przykładowych zestawów zadań egzaminacyjnych dla każdej części egzaminu znajdujących się na stronie www.cke.edu.pl oraz korzystania z dodatkowych zadań i materiałów pomocniczych opracowanych przez Instytut Badań Edukacyjnych (IBE).
Olecko, dn. 8 października 2013r.
Anna Dorota Siemiatycka (dyrektor szkoły) |